16 mars 2012

New Girl

 
                                                          Källa: New Girl

Zooey Deschanel, hon är min favorit!
Fina filmer, fina kläder och nu den roligaste serien, New Girl!

Zooey spelar Jess, huvudkaraktären i serie. 
Hon är en härligt komisk, stilsäker och jordnära personlighet som verkligen är sig själv. 
Efter att ha avslutat ett dåligt förhållande flyttar hon in i en lägenhet hos 
tre killar. Tillsammans upplever de mest komiska men också allvarliga situationerna. 

Jag skrattar konstant och bara älskar det, att i varje avsnitt få
inspiration i form av Jess fina garderob gör det hela ännu bättre!

Om jag inte har fel kommer serien börja sändas i TV4 nu i vår, så missa inte det!

/Louise

1 kommentar:

  1. New girl är min favoritserie! Jag älskar den också! Helt fantastisk! :-)

    sv:En liten hattaffär på hörnet: ÄLSKAR!
    Vickys vintagebutik: Väldigt härlig!
    En röd liten fågel i juletid: En stor favorit!
    Jag måste alltså kolla in de andra två för de har jag inte läst! Det ser lovande ut! Tack så jättemycket!

    SvaraRadera