25 juli 2012

överraskningsdag

 

Mina fina vänner överraskade mig i går med en jättemysig dag
för att fira att jag snart ska gifta mig :) LYCKA!

De jag trodde skulle bli en mysig fikastund med Filippa och Maria blev
en heldag med alla fyra, Maria, Filippa, Becca och Emma! 
De tog mig först till en jätteloppis, där fick jag handla och sen åt vi glass, 
tittade på hästar och andra djur på ett minizoo.
Sedan åkte vi vidare till Utsikten i Huskvarna där de
 hade ordnat picknick i ett lusthus. Där spenderade vi flera
timmar i det underbara vädret och myste. Vi han med både mat, fika, kubb och prat.
dagen avslutades med bowling i Jönköping.

Det var en toppen dag precis i min smak, mitt i prick <3 

Ni är bäst, är så glad att jag har er!

/Louise











Inga kommentarer:

Skicka en kommentar