16 mars 2013

En fredagstradition



Jag tänker ofta att jag ska börja baka. Jag samlar på mig receptböcker och planerar men jag 
kommer liksom aldrig riktigt till skott eller tar mig tid till att lära mig.
Detta är något som jag som sagt planerar att ändra på, men under tiden köper jag gott fika istället. 

Varje dag på väg hem från min praktik känner jag doften från ett bageri, 
i går stannade jag till för att köpa något till fredagskaffet, till min lycka hade de macarons!
Har en känsla av att det här kommer bli en fredagstradition. 
Veckans smak: Citron, vi får se vad det blir nästa vecka. :)

/Louise




1 kommentar:

  1. Ser jättegott ut! Visst går det bra att köpa, men vi kan ju ha "mammas lilla bakskola" nån' gång när du är hemma, inte för att jag är bäst på att baka, men jag har ju några sorter jag kan rätt så bra i a f./kram

    SvaraRadera