22 april 2013

Tio till Ett om mig, Del 1


Jag tänkte har några presentationer om vem jag och lite så. 
Det kommer bli som en följetong från tio till ett. Jag hittade listan hos absolutlisen
/Louise

10 saker jag tycker om:

 Sjunga gospel
Blommiga klänningar


Dansa lindyhop
Inreda färgglatt med loppisfynd som kombinerats med nya detaljer




Att vara kreativ, förvandla skräp till något vackert.
Att pyssla om blommor och plantera




Fika med goda vänner


Drömma om framtiden


Ge bort presenter
Åka longboard



 9 saker jag tycker mindre om:

Att inte vara i tid
Att vara oförberedd
Prata inför folk
Att inte ha tid till saker och ting



Tentor
Människor som är själviska


Paprika
När människor är oengagerade i något som de egentligen är engagerade i.
Att många som undervisar i pedagogik själva är jätteopedagogiska.




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar