3 maj 2013

Veckan i bilder

Det har ju varit lite tyst ifrån mig i veckan,  därför tänkte jag visa lite bilder på vad jag har haft för mig...

Veckan började med att vi köpte nytt diskställ, två plastmuggar och en ny temugg på lagerhaus, KUL!

 Sen har jag sprungit i mina nya skor, man flyger fram..


 Hela veckan har jag tentapluggat...


 Första maj "majjande" vi, för er som inte vet vad det är så kan jag berätta att den är en halländsk-tradition. 


På bilen nedan kan ni läsa en ordagrann beskrivning, en supermysig tradition är vad det är!

(Bild lånad från Tobias Henning)
Fina nejlikor som står i köket. 


Jag pluggade extra mycket i går eftersom tentan var idag, det handlade om kroppen och våra sinnen. 


I kväll har vi firat att tentan är skriven och att det till och med kändes bra! 
Vi gick på dansföreställning i Konserthuset med elever från Balettakademin i Stockholm, en ypperlig fredagsaktivitet om du frågar mig.



Hoppas ni haft en fin vecka och mysig fredagskväll. 
Trevlig helg vänner!

/Louise


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar