21 augusti 2013

Daily Journal 2014


"Inspireras av de vackra botaniska akvareller som visas på varje månad 
under året i vår vackra 2014 dagbok. Söta blommor som violer, nejlikor och ringblommor 
har kärleksfullt ritades av Frankie illustratören Sara Hingle 
och är fint bunden i grönt tyg, redo att hålla dig sällskap året runt..."

Beskrivning av Frankie press






                                           Bildkälla: frankiepress

Den här fina almanackan kommer landa i min brevlåda om några dagar.
När jag klickade in på frankiepress hemsida idag såg jag att den här redan hade kommit 
ut i webbshoppen. Jag har ju 2013:s modell just nu, och vet om att den sålde slut mycket fort 
därför vill jag vara ute i riktigt god tid så jag inte missar nästa års eftersom att jag är så förtjust i årets! :)

/Louise

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar