19 oktober 2013

Little Cute Mokkasin







Hej Vänner!
Jag samlar på mig inspiration för att kunna dela med mig till er här fram över :)

Idag vill jag tipsa om Little cute Mokkasin, en underbar webbshop som ger
känsla av att gå runt i en lite mysig butik. Ägarinnan beskriver själv affären så här:

Jo, det är en alldeles handplockad sådan. Av mig själv. Av sådant jag gillar och blir glad av. I en ganska salig blandning. Kläderna är absolut för barn. Medans resten tror jag att vem som helst gillar. Ålder som ålder. Barnrum, kök eller lite varstans där hemma. Det är det som är det fina i kråksången. Sakerna ska vara kvar länge. Inget slit och släng och byta hit och dit.

En prima beskrivning tycker jag att hon gör. Man kan helt enkelt hitta det mesta 
i inredningsväg, det enda som krävs är att man gillar det som hon gör, och det 
är inga problem för mig i alla fall, jag skulle i princip kunna köpa allt :) 
Hoppas ni håller med! 


/Louise

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar