14 november 2013

min födelsedag var för en vecka sedan.


 Den 7 november väcktes jag av min skönsjungande man som kom med varm choklad
och mormors ljuslyckta på bricka. Det var även paket och kuvert som skulle öppnas...
...för idag, idag var var ju min 22 års dag, Hurra!


Dagen gick och jag var i skolan, när jag kom hem vankades det sconesbak på mitt nya bakbord
med tillbehör som Samuel gav mig i present, perfekt!


Vi dukade och gjorde fint, för några vänner var bjudna på te och scones för att fira.


Jag fick presenter som jag visar en annan dag, och så åt vi och hade trevligt...


 ...och sen lekte vi kändisleken och hade jättekul!





Vi åt glass med varm hallonsås,  och fortsatte att ha trevligt tillsammans....






 Kvällen avslutades med att titta på Hela Sverige Bakar, sedan somnade jag
gott efter att ha haft en fantastiskt rolig födelsedag.
Tack alla som gratulerade mig på diverse olika vis, Ni är bäst! <3

Kram
/Louise

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar