8 mars 2012

Böcker...


Årets köp från bokrean för två hundralappar.

"George, Carrie, Dexter och våra andra bästisar från TV-världen" av Johan Åkesson,
(Som den TV-serienörd jag är var jag helt enkelt tvungen att köpa boken)

"Igelkottens elegans" av Muriel Barbery
(bara titel är underbar, och handlingen utspelar sig i Paris, behöver jag säga mer?)

"Babbeldrottningen i New York" av Meg Cabot
(Efter att ha skrattat mig igen den första boken i serie var jag bara tvungen att ha den här, rolig och lättläst!)

"Prinsessan och grodan, Grodhopp och kärlek" från Disney
(Jag ska faktiskt bli förskollärare, ok? haha)


Jag går oftast efter fina titlar och framsidor när jag letar efter böcker,
och handlingen måste vara mysig med en sån där "Feel good" känsla ni vet.
Inspirationsböcker om porslin, inredning,mode och andra likande kategorier 
tycker jag också om, jag samlar faktiskt nästa på dom! :)

/Louise

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar